دانلود فیلم و آهنگ

بیا دانلود کن برو

دانلود فیلم و آهنگ

بیا دانلود کن برو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نمیتونی مثل من باشی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نمیتونی مثل من باشی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نمیتونی مثل من باشی از سرور سایت

amir tataloo1 300x285 دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نمیتونی مثل من باشی

تنظیم : نادر کوهستانی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نمیتونی مثل من باشی با دو کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو با نام نمی تونی مثل من باشی

تو مال این صحبتا نیستی، نیستی نه

حالا بشین بخور تا صبح برام ویسکی

خودتو بزن به مستی

تنها بمون حالا که یه دنده هستی

خودتو بزن به بیهوشی

انگار حواست نی چی میپوشی

حواست نی دنیا هیچی توش نی

هنو گمی تو همین پوچی

تو نمیتونی مثه من باشی

تو خیلی چیزا کم داشتی

فاز غلطی ورداشتی

یه چیزایی میگی که توی جمع جاش نی

تو نمیتونی مثه من باشی

فرقی نداری با یه نقاشی

دیگه قیدتو زدم کاشکی

یکمی با دوروبریات فرق داشی

این تیکه ها که بهم میندازی خودم نوشتم شون رو کاغذ

چک نویساشم اون روا هست

فروختم به خواننده ها

خوندن و رسیده آهنگ یه جا

به گوش تو امثال تو

کم نمیارم جلو بحث های تو

عکسامونو میگی پاک کردی ولی شب با گریه نگام میکنی

عذاب وجدان میگیری وقتی حتی با غریبه یه شام میخوری

داری گریه جلو چشمام میکنی

ولی بازم بی ادبی

 

  اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

   منبع منبع : www.zedsms.blog.ir