دانلود فیلم و آهنگ

بیا دانلود کن برو

دانلود فیلم و آهنگ

بیا دانلود کن برو

دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردم

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ب.ظ

دانلود مجموعه پنجم سریال شوخی کردم قسمت ۹ و ۱۰ با کیفیت عالی

دانلود فیم جدید شوخی کردم قسمت های نهم و دهم

shokhi kardam 3 221x300 دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردم

گروه فیلم : طنز / اجتماعی/آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق و …

دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….

خلاصه این قسمت : سری پنجم از سریال “شوخی کردم” با موضوع “اعتیاد” روزسه شنبه ۱۳ اسنفد ماه در سراسر کشور توزیع میشود.

زمان پخش سریال سه شنبه ۱۳ اسفند می باشد

down دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردمدانلود قسمت نهم

down دانلود قسمت نهم و دهم سریال شوخی کردمدانلود قسمت دهم